Le genealogia del tabaco es tripartite. On distingue tabaco a masticar,  tabaco a prisar, e tabaco a fumar. Le tres non es intercambiabile.  Tabaco a masticar non se prisa e non se fuma. Tabaco a prisar non se  mastica e non se fuma. Tabaco a fumar non se mastica e non se prisa.  Tabaco a masticar entra per le bucca e exi per le bucca. Tabaco a prisar  entra per le naso e exi per le naso. Tabaco a fumar non entra e non  exi. Illo arde, e su fuma entra normalmente per le bucca,  occasionalmente per le naso, accidentalmente per le oculos, e nunquam  per le aures. Le fumo exi o per le bucca o per le naso, nunquam per le  oculos, e nunquamissimo per le aures.
Tabaco a fumar se fuma in tres distincte formas: Le forma de tabaco a  pipa, le forma de cigarros, e le forma de cigarrettas. Le ancian grecos e  romanos fumava ni pipas, ni cigarros, ni cigarrettas, e proque omne  nostre vitios ha lor origine in le antiquitate classic, il seque que  fumar non es un vitio.
Le indianos de America fumava pipas quando Columbo arrivava. Il non es  cognoscite si Columbo mesme acceptava iste costume indian, sed le resto  del ancian mundo lo faceva promptemente. On debe notar que le processo  de assimilation del habitude de fumar pipas esseva facilitate per le  facto que pipas jam existeva. Pipas in le sensos de tubos e de flautas  esseva ancianissime. On habeva usate los pro sufflar e pro suger depost  multe seculos. Nunc on provideva los de parve capites que functionava  como parve furnos, e pauc decennios plus tarde le arte del fumisuction  pareva ancian, natural, e venerabile. Le pipa a fumar pareva un  proprietate intime e traditional de nostre cultura, exactemente como il  pare traditional e natural que omne fumator de pipa individual reguarda e  tracta su pipas personal con calor, amor, e mesmo passion.
Le cigarro es un filio illegitime del pipa. De facto, il es multo  probabile que le parola indian ab que le espanioles disveloppava le  termino 'cigarro' significava 'utensile pro fumar', i.e. 'pipa'. Si isto  es correcte, on debe supponer que le prime cigarro esseva facite per un  pietose indiano qui habeva perdite su pipa. Le cigarro esseva un  locotenente temporari del pipa. Iste facto, il es ver, es passatissime.  Le cigarro moderne ha succedite a velar su dubitose origines sub un  masca de dignitate e mesmo de arrogantia quasi aristocratic, e revelar  su antecedentes sordide es forsan non minus maligne que traciar le  historias de multes del plus respectate familias de nostre societate.
Le cigarretta, secundo su nomine, esserea un parve cigarro. Isto es  absolutemente incorrecte. Le cigarretta non es un filia del cigarro. Le  cigarretta es un soror del cigarro, proque de facto le cigarretta es un  secunde prole illegitime del pipa. Su anno de nascentia es 1799.  Soldatos turc, habente defendite heroicamente le citate de Acca contra  le attaccos napoleonic, se trovava in un situation tragicamente  desperate quando un balla francese destrueva lor gigante pipa communal.  Un de illes monstrava alora le inventivitate de su racia. Trovante se  sin pipa sed con tabaco e con pecias de papiro de India (que esseva  usate pro inveloppar pulvere ante su insertion in le cannones), iste bon  turco tornava (e fumava) le prime cigarretta del mundo.
Il es difficilissime determinar le exacte natura del sentimentos que le  pipa ha verso su duo descendentes illegitime. Ille sentimentos es  probabilemente un mixtura de senso de responsabilitate parental con un  profundissime vergonia. In le presentia de un cigarro e plus ancora de  un cigarretta nulle pipa pote sentir se completemente ingenue e seren.  Del altere latere, le attitude de cigarros e cigarrettas verso lor  progenitor es clarmente un attitude de arrogantia e manco de respecto.  Iste regrettabile facto es plus que evidente a quicunque ha unquam  habite le opportunitate de assister a un del rar occasiones ubi pipa,  cigarro e cigarretta se monstra insimul in publico. Il es probabilemente  innecessari signalar que le relationes hic sub consideration concerne  exclusivemente le objectos fumate e non le personas fumante, sed pro  evitar omne possibilitate de miscomprension io desira observar que lo  que es ver pro le relationes inter pipa, cigarro, e cigarretta non vale  del toto pro le relationes inter Stalin, Churchill, e Roosevelt.
Finalmente alicun remarcas es requirite in re le triste relationes inter  cigarro e cigarretta. Il se tracta hic de un profunde hostilitate. Il  es ver, le cigarro succede a investir su ver sentimentos de un certe  grado de decorum e reticentia, sed le cigarretta non pare creder que il  vale le pena velar su nude disdigno e mesmo odio pro su fratre  primogenite, le cigarro. Il es possibile que il es injuste facer le  cigarretta responsabile pro su comportamento. Illo es le producto  accidental de un union clandestin in tempores de guerra inter le nobile  racias del tabaco e del papiro, e ben que illa ha hereditate omne le  vitios de ambe su parentes, illa ha perdite le majoritate de lor  virtutes.
Hybrida de nascentia, le cigaretta possede nulle senso de honor e entra  correspondentemente in omne genere de relationes promiscue con omne  genere de entitates vulgar como - horribile a dicer - menthol e filtros  de cellulose con vinti milles aperturas. Le plus recente escappada del  cigarretta es que illa se presenta con aroma de chocolate.
In summa, le sol valor de cigarrettas es que on pote poner los in su  pipa.
[Alexander Gode, Tabaco]
18 Jun 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
 
 
 


 linguistic terminology
linguistic terminology





 








.jpg) 
 
 Posts
Posts
 
 
 
No comments:
Post a Comment